Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Nilsson - 29 juni 2010 13:55

Heeeej!

Idag är en bra dag :) inte bara för det fina vädret, men allt har gått bra idag, inget har gått emot mig!.. allt fungerar som det ska ^^


Jag fick ett paket ifrån Nelly hem idag med 3st super snygga klänningar/linne. Nu är jag redo för Göteborg, Varberg och eventuellt en resa till Grekland med Sara H :)


  

Av Johanna Nilsson - 29 juni 2010 10:57

HOPPAS att vädret håller i sig ett bra tag till! För på fredag åker jag till gbg/askim med linnea, jonathan och edgar och blir borta i minst en vecka. Kommer att bli såååååååååååååååååååååååååååååååååååå roligt ^^


Igår så fick jag änligen upp min byrå på rummet. Den har jag jobbat med att få i ordning i ca en månad, och den är fortfarande inte klar. Men jag orkade inte måla hyllorna inne i byrån. Det får jag göra senare :P

Men visst blev det bra?


Just nu äter jag frukost, har vart på coop och handlat mat. Mamma och syster är ju i grekland så att jag får både tvätta och handla, jag känner mig plöttsligt gammal x). Men dom kommer hem imorgon kväll som tur är..

Rebecca kommer också hem i veckan!! Hon har vart och tågluffat i europa i en månad nu, och hon är jätte saknad. Så det ska bli kul att träffa henne igen. Hoppas det blir av innan jag åker till gbg.


  

Av Johanna Nilsson - 27 juni 2010 12:51

ööööh.. jag brukar ju inte vara den som bärnner mig i solen.. och jag brukar vara den som säger "Nääääää! jag behöver ingen solkärm." Men nu är det sjukt stark sol ute :O
Jag var ute i HÖGST 30 min, och såg ut såhär när jag kom in. exem? :/



  

Av Johanna Nilsson - 27 juni 2010 12:45

Hejsan.

Har vart vid Transåssjön med Linnea, Jonathan och Edgar. Vi tog en cykeltur ner till sjön. Det är underbart att se Edgar sitta i cykelstolen bakom Jonathan och bara asgarva när man cyklar upp bervid honom :)

Jag har blivit en riktig badkruka, så jag badade inte. Men hela familjen Gyllbrandt var i och doppde sig. Jag måste skärpa mig nu, har ju f*n inte badat utomhus i år än och nu är det ju snart Juli!!    ..skandal..

Jag får ta årets första dopp i Askim nästa vecka :)

 

Av Johanna Nilsson - 26 juni 2010 18:41

                  .. Ifrån Midsommarafton :)

 

Av Johanna Nilsson - 25 juni 2010 16:13

Ska snart gå till Linnea och Jonathan. Det blir grillning i trädgården och massa midsommar mys. Jag ser verkligen fram emot det!

och jag är väldigt hungrig.. ;)


  

höhö ^^

Av Johanna Nilsson - 25 juni 2010 10:35

Hellu.

Igår var en oerhört rolig dag. Trotts att det inte är många vänner som är hemma så har jag haf roligt helt själv ^^ .. Eller.. zelle var ju faktiskt med.

Vi åkte till almenäs för att sola och bada. mysigt!

Sen gick vi på stan lite, köpte en ny plånbok och massa annat.


Igårkväll var jag och pappa över hos grannarna. Vi grillade och drack vin, jätte roligt! men jag är ite snurrig i huvet känner jag idag..


Idag midsommarafton ska jag till Linnea och Jonathan lite senare och grilla!
Men nu ska jag ut och sola :)

 

         

Av Johanna Nilsson - 24 juni 2010 09:29

Hejsan!


Igår onsdag åkte mamma och lillasyster till Grekland... och jag fick inte följa med, snällt va? Men det gör inte så mycket faktiskt, jag får ju vara hemma med pappa och pudeln ist. Fast det hade juvart underbart att åka till Grekland nu..


Innan de åkte så var vi på "Ge ting" och kollade lite. Jag hittade bara en väska, mamma däremot shoppade loss :P

Idag ska jag ner till stan och köpa mig en ny plånbok. Jag blev ju rånad på min "förra" i Göteborg.. j*vla göteborgare.. :P

Sen i eftermiddag, om det blir bättre väder, så ska jag ta med mig zelle och åka till Almenäs hundbadplatts och bada. Jag har inte badat ute änn iår, det är ju nästan skandal!


Den nya lilla väskan  

Ovido - Quiz & Flashcards