Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Nilsson - 30 juli 2010 21:04

Hej!


Dagen har vart lugn, trotts att jag har fått mycket gjort och det har hännt ganska mycket.

Har packat allt som jag ska ha med mig till gbg imorgon, kollat på bröllopstårtorna, hämtat en kamera hos brudens föräldrar, mor&far hade några vänner över hos oss innan de åkte iväg på 50års kalas, jag har fixat naglarna 2ggr (blev inte nöjd första ggn), gjort en hårinpackning/ansiktsmask, börjat måla bakgrunden på min nya målning, mm..


Och ändå känner jag mig inte klar!!.. Jag är nog bara nervös inför morgondagen, tänk om jag gör ngt fel så att allt blir fel!? (drömmde det för några dagar sendan)
Och jag är ju inte den som gillar att prata inför massa människor, men som toastmaster så måste jag ju det imorgon... flera gånger...(ryser)

 

Uppdaterar med bilder om några dar ifrån bröllopet.

Linnea <3 Jonathan

Av Johanna Nilsson - 29 juli 2010 16:31

jag orkar lixom inte skiva ngt här längre. Det är jobbigt, men just nu har jag väldigt tråkigt så jag täkte skiva några rader.


På Lördag är Linnea och Jonathans bröllop. Det är mycket som ska fixa nu i sista stund. För några dagar sedan satt jag hemma med Linnea och gjorde klart alla festprogram tills två på natten ^^ Det var inte så jobbigt som det låter, det var faktiskt roligt!


Annars händer det väll inte så mkt. eller.. ska börja jobba lite för Memma Suport på Ica igen. Men det är bara som "semester vikarie", får se vad som händer när semestern är slut.


Satt och funderade på vad jag ska måla i nästa projekt.. eller det har jag funderat på ett bra tag. Kom tillslut fram till att jag ska måla en till kvinna! Det är alltid dem som blir bäst, så jag håller mig till de. Men detta kommer att bli den största av dem alla ;)

 

Såhär ser den ut just nu. (skissad)


Av Johanna Nilsson - 16 juli 2010 14:13

Heeeej. jag har inte skrivit någonting på läääänge här, och jag kommer inte att bli bättre på att uppdatera heller. Imorgon åker jag till Varberg :)


Men jag hade super roligt i GBG med Linnea, Jonathan och Edgar.

jag träffade linnea idag med, och då fick jag en brudtärne-pressent!! så gulligt av henne. Det var en jätte fin ring, och en super snygg klänning. Ska ha på mig det på bröllopsdagen tänkte jag. Kanske inte under vigseln, men under dagen när alla förberedelser ska göra. typ, åka och hämta blommor, tårtor, duka alla bord och se till att alla hamnar på rätt platts. hihi ^^ jag länktar tills dess.. imorgon är det exakt 14 dagar kvar !!!! 


 Ringen jag fick av Linnea.
jag visste inte att jag hade hår på fingrarna faktiskt.. :'P

Av Johanna Nilsson - 4 juli 2010 09:12

heeeej


idag åker jag till Göteborg och är borta i ca en vecka. så att alla vet ;)

Av Johanna Nilsson - 4 juli 2010 09:05

hejsan!

Nu har vi haft en Möhippa för lilla Linnea. Det var det som vi gjorde i Göteborg igår och fasen va kul det var!!.. och varmt! Det var varmaste dagen på hela året igår. Men jag är bara glad för att det inte regnade iaf.

Vi var först i Askim och kinappade Linnea när hon låg och sov. Sen åkte vi vidare med buss till en silversmed, där fick hon göra sig ett smicke i silver och vi andra fick sitta och grejja med pärlor och annat. En limousine kom och plockade upp oss efter det och körde oss Göteborg i 40min innan han släppte oss i Slottsskogen. Där hade vi picknick och gjorde lite lekar.

Sen avslutade vi dagen med en stor och dyr räkmacka på Heaven 23.

Jätte lyckat! :)


  

Av Johanna Nilsson - 3 juli 2010 05:18

tjaaaaa

idag kommer att bli en underbar dag! Jag hade ställt väckarklockan på 04.45 och nu är jag här och fixar iordning mig innan vi ska åka. Jag har knappt sovit någonting inatt, kunde inte somna igår kvälll så tidigt som jag hade tänkt. Så jag låg vaken till 00.00 Jag kan inte säga vad som ska hända idag, men det göra jag senare ikväll eller imorgon!

^^

Av Johanna Nilsson - 1 juli 2010 19:24

Hej hej


Idag är det Torsdagskväll i Borås, folkfest helt enkelt! Det är första tillfället idag, och det är Eric (som vann Idol) som ska sjunga på stora torget.

Fast jag ska inte ner till stan. Jag ska till Rebecca om ca en timma ist. Har inte träffat henne sen hon åkte och tågluffade för ca en månad senda. Men nu är hon hemma igen :) äntligen!!


Såhär ser man ut ikväll.

  

Ovido - Quiz & Flashcards