Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Nilsson - 31 december 2010 09:23

Hej!

Tänkte göra mitt sista blogg inlägg 2010, tragiskt.. Men det har vart en ganska bra år. Kunde ju blibit bättre faktiskt, men jag är nöjd. Halva året har jag spenderat på högskolan. Roligare kunde man ju ha.. Men nu börjar snart ett nytt år, med nya läxor.. haha!


Orkar inte duscha än, lika bra att vänta några timmar med att göra det. Ikväll ska jag vara hemma och fira nyår med familjen och grannarna. Kommer bli roligt, men jag måste ta det lugnt så att jag orkar plugga imorgon och resten av dagarna som är kvar av jullovet.

Men jag dukade nyårsbordet igår, blev riktigt nöjd! bara det att vi är 10st och bordet är gjort för 8st :P Men det är väll mysigt att sitta nära varandra kanske.


Jag orkar inte göra någon såndär årscollage, ni som följt bloggen vet ju vad jag har gjort senaste året :P

   

Hamlet var nyfiken på nyårsbordet igår kväll ^^ 

Av Johanna Nilsson - 29 december 2010 11:21

Godmiddag.Tänkte att jag ska visa lite vad jag köpte igår, vilket jag ska ha på mig under nyårs firandet. Även fast jag inte ska göra ngt speciellt på nyår så är det roligt att se bra ut. Mamma och Pappa har lite fest hemma med några av deras vänner, men jag ska inte vara med på festen, men ändå kul att klä upp sig lite :)

Igår köpte jag bla en topp, bh, hår grejer och örhängen. Allt var faktiskt inte på rean, men örhängerna var faktiskt det ^^

Se och njut!

 

Av Johanna Nilsson - 28 december 2010 09:08

hello!

Om ca en timma ska jag möta upp Sara i Knalleland. Det blir en dag på stan idag, det är ju mellandags rea så man får passa på ;P


Igårkväll hade vi rolig här hemma! Alla spelade Wii, och fy satan va kul det var :D

Och fy vilken träningsvärk jag har i mina armar efter att ha vart fågel på Wii, haha! men det var oerhört roligt. Ska nog spela lite till senare om jag får för min syster :P..

  

Av Johanna Nilsson - 26 december 2010 19:05


Jag brukar inte lägga upp pinsamma filmer.. men jag bara måste idag ^^

Njut av våran fina sång och dans från juldags-festen!

Av Johanna Nilsson - 26 december 2010 11:24

Godmorgon.Datorn fungerar utmärkt, jag är redan fäst vi den ^^

Känner mig ovanligt pigg för att vart ute på krogen igår. Bra bra!

Ska nu snart åka till min morfar med familjen och fira en lite sen jul. Det är alltid mysigt att åka till torestorp på söndagar :)


Förfesten var hemma hos mig igår, det var hur roligt som hällst! Vi spelade in en musikvideor till Spice girls... kollade på den nyss, FY F*AN va roliga vi ser ut!! måste nästan ladda upp den på facebook x)


Här är en bild från igår.


  

Av Johanna Nilsson - 24 december 2010 22:05

Nu var det över.. igen.. Men kul var det :D

Trotts att vi bara var här hemma så var det en riktigt lyckad julafton. Jag började dagen hemma hos Linnea och Jonathan, där de bjöd på en super god julfrukost. Senare hemma åt vi julbord i "finrummet" som jag dukat upp. Efter det gjorde vi julklappsleken, det var där som jag började få huvudvärk. Sen var det dax för kalle anka och inte långt efter det rev Hamlet (katten) ner julgranen. Vatten, barr och glas över allt!! j*vla katt.. Men det är väll sånnt som ska hända på julafton ;P Efter att julstämmning sjunkigt en aning p.g.a julgrans-insidenten, så var det dax för efterätt och julklapps utdelning!

OCH JAG ÄR SUPER NÖJD!! jag fick en egen dator som jag kan ha med mig till skolan och allt ^^ weeeiiii!

 

  

Jag och min dator :)

Av Johanna Nilsson - 24 december 2010 08:13

Hej!

Klockan 9 ska jag vara hemma hos Linnea och Jonathan och bli bjuden på julfrukost, kan det bli en bättre start på julafton? :)


Igårkväll var jag ute och körde runnt med bilen och lämnade ut mina julklappar till mina kära vänner. Det var riktigt mysigt! Blev bjuden på fika överallt ^^ Och Zelle var också med. Det var riktigt roligt att hälsa på alla man tycker om på samma kväll :)

Bl.a så fick Becca sitt paket, som jag har skrivit om tidigare, och som jag inte velat visa ngn bild på. Men eftersom att hon har fått och öppnat den nu så kan jag ju lägga upp en bild. Nu ska jag snart ge mig av mot julfrokosten. GODJUL!

  

TADA!!



Av Johanna Nilsson - 22 december 2010 07:10

HEJA BÄCKÄNG!

trotts att jag tog studenten 09, så måste jag ju ändå bli lyclig när bäckäng vinner över teknis! Inte första, inte andra, inte tredje... NEJ, för igår blev det femte segern i rad!! WIIIIIIHOOOO!


  

Bild: http://www.bt.se/nyheter/boras/backang-vann-skolkampen(2222134).gm 

Ovido - Quiz & Flashcards