Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Nilsson - 29 november 2010 09:03

Hejsan!

Känner mig på ovanligt bra humör idag. Jag har sovit i 11,5 timmar i natt, så utvilad är jag iaf :)

Ska ner till stan och köpa julklappar strax. Ska bara ta en dusch och allt sånnt innan. Vet inte vad jag ska köpa, men jag vet till vilka jag ska köpa.


Igår skickde jag in mitt examinationsarbete. Känns jätte bra att det är över, och jag är nöjd med arbetet. Hoppas att lärarna känner samma som jag :P

Jag har en hel del andra saker som kommer nu i December, så vila får jag göra efter jul. Men det ska jag börja med imorgon, för idag ska jag köpa julklappar ^^


Här är lite fler bilder ifrån Lördagen :)

 

  


Av Johanna Nilsson - 28 november 2010 18:13

Hej hej!

Nu är helgen över och jag har redan ångest över nästa vecka. Vill inte gå till skolan, kan det inte vara flera lediga dagar?.

Men Julmarknaden gick iaf bra, och det var roligt. Vilken julstämmning det var på Åhaga, helt sjukt. Idag snöade det sjukt mycket sammtidigt som det spelades julmusik överallt. Jätte mysigt var det. :)


  


Av Johanna Nilsson - 28 november 2010 18:07

Sara kom hem till mig innan vi gick ut till Harrys. Trevligt med lite fest ibland ^^

Det blev en jätte lyckad kväll, och träffade massa gammla klasskamrater bla.


  

Av Johanna Nilsson - 26 november 2010 15:05

HEJ!


Har var med Linnea, lena och Edgar hela förmiddagen. Fixat och donat inför julmässan på Åhaga i helgen. I eftermiddag ska vi åka ner och montera upp montern. Trevligt :)

jag har fått min tröjja som jag ska ha på mig under helgen, som har ett fint tryck på. Hur sak jag lyckas hålla den ren i två dagar?!..


http://www.mormorelsa.se/ 

Länken till deras hemsida som nu är öppnad!!

  



Av Johanna Nilsson - 24 november 2010 12:10

Jag har en ledig onsdag. Första på länge, och jag njuter fullt ut :) Vaknade vid 9 v mig själv, och sen drack jag en kopp kaffe utan någon stress. Kollade på två avsnitt av Grey's och sen gick jag ut med Zelle i trädgården och kastade boll. Han ärså söt när han får snö i hela pälsen och på nosen. haha, jag njuter av att se honom :)

Nu sitter jag och lyssnar på Rihannas nya cd, den är inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men helt duglig.


Foton:

  

Zelle har nog de snällaste ögonen i sverige ^^


Av Johanna Nilsson - 23 november 2010 13:42

   Hej igen.

Idag var sista dagen i skolan på en vecka, känns grymmt skönt att slippa ta mig in till Högskolan i några dagar. Men destomer att göra hemma.. Tills nästa måndag har jag 3st inlämningar som ska vara färdiga och inskickade, var av två av tre är examinationsinlämningar. Men idag gjorde jag och Rebecka klart en inlämning och det är GRYMMT skönt att det är klart, jag har hafft sånn ångest över detta. Nu är det bara två kvar.. haha! Ska snart fortsätta med dem med, men nu först måste jag göra ngt annat, jag har pluggat hela dagen och hela dagen igår.


På torsdag kommer studiebidraget, och då är det dax för julklapps shopping. Hoppas på att det inte kommer bli alltför dyrt, de har jag inte råd med iår.


Till helgen är det Julmarknad på Åhaga och jag ska vara där och hjälpa Linnea och hennes mamma att dela ut reklam osv.. kommer nog att bli mysigt :) Hoppas att jag har inte har alltför mycket kvar på inlämningarna då.

Nu måste jag ta en middagslur känner jag.

 

Jag och pappa försökte fixa den sega datorn igår.. men den är fortfarande lika långsa som innan. En av anledningarna till att jag hatar att uppdatera här.. :P

Av Johanna Nilsson - 23 november 2010 13:30

Hej.

Helgen i Stockholm var jätte lyckad! Det var roligt att se stockholm igen och speciellt slottet. Jag blev enna fascinerad faktiskt :)

Men skönt att vara hemma igen, och att allt är som vanligt. Har vart två dagar i skolan och nu känns det som om jag aldrig har vart iväg. haha, det är skummt hur fort man anpassar sig till vardagen. Men men, nu är jag ledig fram tills nästa tidag. SKÖNT! Men har en del att göra..

  

Av Johanna Nilsson - 18 november 2010 18:14

Hejsan!

sitter här med en hårinpackning på huvet och är nyduschad och fräääch. Känns bra!

Imorgon är det skola som vanligt, har en liten sovmorgon som är väldigt efterlänktat. Men efter skolan ska jag hoppa på en buss upp till Stockholm, och sitta där i 6 timmar!! galet länge... för länge... Men som tur är ska jag ha med mig datorn så att jag kan sitta och skriva på min essä, och en annan uppgift som snart ska in. Jag har ju inget "bärbart internett" så det får bli en internett fri helg :)

Jag ska hälsa på Joakim som bor där numera. Det kommer nog att bli en jätte bra helg, skönt att bara komma iväg från Borås ett tag känner jag.

Jag kommer hem på Söndag , och då börjar det vaniga livet att rulla på igen.

Nu ska jag packa färdigt. BYE!

  

Ovido - Quiz & Flashcards