Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna Nilsson - 9 april 2013 05:53

Nu var det länge sedan jag skrev ngt här på bloggen.
Men jag lever :) mer än vanligt faktiskt.
Sara har vart här i över två veckor, vilket var jätte kul!! Nu är de lite tomt i huset... Men jag har ju min type att gå till är livet är ensamt och jobbigt :) vilket också gör att vardagen känns så mkt bättre. Im happy :)

Ska snart gå till jobbet. Brandvecka denna veckan. Snackar om brandbilar och brandlar och allt sånt. Riktigt kul, för på torsdag kommer det en brandbil :D slutar tidigt idag, så jag ska gå till Skatteverket och hämta lite papper, sen ska jg gå och sända in de sista ansökningarna till högskolan. Weiiii :)

Annars sker inte mkt, ser fram emot nästa onsdag!!!!!! :)
Bilder från förra veckan hemma hos mig, och mitt hus.
Hade

Ovido - Quiz & Flashcards