Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Nilsson - 31 januari 2012 19:21


Jag tyckte att detta blev hur gulligt som hällst!

Nästan så att jag inte vill ge bort dem, men det är ju trotts allt i gåva. Till två mycket speciella personer    :)


Av Johanna Nilsson - 31 januari 2012 19:16


   Hej hej.

Igår började jag måla lite. vet inte helt vad det var för syfte med denna, men jag tog ett fotografi för något år sedan, då det flög in en fjäril i bilden. Tyckte att den blev så fin så att jag kände igår för att måla något liknande :)

Men det är väll itne den seriösaste målningen jag gjort, men den skulle passa fint i ett flickrum någonstanns kanske!



Av Johanna Nilsson - 30 januari 2012 16:41


Hej!

Äntligen har mitt brev som jag vänntat på nu så länge kommit!! Snart kan jag börja arbeta igen, wooohoo!

Ska och lämna in det imorgon efter lektionen, och även kolla på födelsedagspressenter. hihi ^^


Älskar mina nya skor btw, kanske inte syns så jättebra på bilden. Men dom är fantastiska!

Såhär såg jag ut idag. Men nu har skona och alla kläder flygit av och mysbyxorna har åkt på ist, hehe.


Längtar fortfarande sjukt mkt efter stavanger. Vad ska jag göra?! jag kan ju inte bo här och bara längta bort dit? borde jag flytta tillbaka?.. om ett halvår.. jag vet inte ... >.<



Av Johanna Nilsson - 30 januari 2012 09:25


Såhär ser det ut när jag gör min matteläxa (igårkväll) :)

 

God morgon!

Idag när jag vaknade kände jag att "åh, va allt är underbart!".

Känner mig riktigt pepp inför dagen och alla dess hinder. Igårkväll var jag på ett medeljympa-pass, blev helt slut i kroppen efter det så jag har antagligen sovit som en gris inatt. Men idag ska jag först gå ut min vardagliga promenad med Beda, Dimma och Zelle. Sen ska jag hoppa på bussen och åka till skolan för en matte lektion och sen hoppa på bussen hem för att äta lite och sen iväg på träning! Jag har blivit ett träningsfreak nu tror jag. Det är så kul :D Idag är det Skivstång, imorgon är det Brädpass och på torsdag är det skivstång igen! Sen ska jag till växjö på lördag. och jag behöver nog en paus några dagar där.


Det är sååå fint väder ute idag, helt sjukt. Sitter nu och kollar ut från köksfönstret. ALLT glittrar ute och solen är påväg upp, så det är helt blå/oranget på himeln :)


Nu ska jag göra mig iordning. HADE!


Av Johanna Nilsson - 27 januari 2012 16:18



Hej.

jag kände för att lägga upp ett stort foto på mig själv idag!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Var ute med becca och veronica igår, så jag är lite trött idag.

Ska sova en litenstund nu tror jag. Ikväll ska jag till tony och dricka lite vin. Vilket jag inte alls är sugen på just nu :P haha


Om två veckor är jag i norge :D

HADE!

Av Johanna Nilsson - 24 januari 2012 19:59


Världens snällaste ögon   

 

Det var en väldigt vacker och rolig promenad idag.

Alltid lika underbart att vara ute i skogen med dessa dårar!

Av Johanna Nilsson - 24 januari 2012 19:48

 


Hello.


Jag hade en inställd lektion idag, så jag har vart fri hela dagen. På gott och ont :P

Har fått mycket mattematik-plugg gjort, och vart ute på en låååång skogspromenad med hundgänget. Ska lägga upp lite bilder från den promenaden snart, hade med mig kameran och det blev många fina bilder!


IDAG har min familj bokat en resa till CYPERN!! Jag är ju så sjukt sugen på att resa, som säkert alla vet. Och även fast det inte är med vänner så känns det så sjukt bra att ha någonting inbokat nu! Det är ju bara en vecka i sommar, men det kommer göra mig så mycket gladare, och nu har jag någonting att se fram emot :D

Bilderna är från hotellet vi ska bo på. 0m till havet, med havsutsikt! ååh... längtar så.. Just nu känns det som paradiset på jorden.


Bokade även min flygbiljet hem från stavanger idag, SJUKT BILLIGT denna gången :O jag försår mig inte på flygbolaget just nu. Dit biljetten kostade 1900kr i slutändan efter en ändring, men hem resan kostade 400kr :/

VÄRT! iaf hem resan... men då jämnade priserna ut varandra kan man säga :P

10-15 feb är jag i stavanger :)


nu ska jag lägga upp domdär bilderna jag skrev om. ett ögonblick bara..


Av Johanna Nilsson - 23 januari 2012 19:53

  

Hej!

Jag ska ju på maskerad 4/2 i växjö, med becca. Och nu är klänningen äntligen beställd. Jag har tvekat och tänkt i flera dagar nu, men nu är det försent att ångra sig! Den var inte så dyr heller. OCH jätte fin tycker jag :)

Jag gjorde ju en mask till en maskerad 2010 som jag ska använda mig av. (det är mask tema kanske jag ska skriva)


Nu måste jag bara ha ett par skor och lösögonfransar :D

Ser fram emot detta!!!

Sen var det ju dendär stavanger resan... PROBLEM har uppstått...
MEN ingen fruktan kära vänner, jag ordnade allt. Jag har matteprov samma dag som jag bokat resan, men med en avgift på 400kr fick jag byta dag. Så kommer att landa på Sola flygplatts fredagen 10/2 kl 16:35. Det blir bra det också :)


HADE

Ovido - Quiz & Flashcards