Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Nilsson - 31 januari 2011 13:28

Hej!


Idag har jag börjat gå ut med de här fina tjejerna! Ska göra det veckan ut, sen får vi se hur det blir i fortsättningen. Jätte trevliga och lätt skötta hundar, och de verkar tycka om mig också (tur det..)

Man får ju jobba lite extra nu när man är arbetslös. Vilket perfekt extra jobb :)


  

Beda och Dimma

Av Johanna Nilsson - 30 januari 2011 13:50

 Andra än de bilder som finns på fb.

    


Av Johanna Nilsson - 30 januari 2011 11:35

Hej!

Det var ju maskerad med Hollywood tema hosm mig igår. Jag orkar inte riktigt lägga upp bilder från det än :P Men jag kan lägga upp en bild på hur jag såg ut.


Det var AS KUL! jag hade hur roligt som hällst igår, och allt blev så lyckat. Kolla bilderna på facebook så får ni se ^^

Tack alla som kom och angagerade sig i detta. Roligt att alla la ner så mycket energi på kostymerna :)


  

Av Johanna Nilsson - 29 januari 2011 09:03

hello!

Jag är väll kanske inte bäst på engelska men jag kan iaf baka goda muffins!

Som jag och linnea gjorde igår. De blev jätte lyckade, och de ska bli serverade ikväll på festen. NAJS!

Och shit va jag höll på igår. Städa och fixa, sprang runnt i stan och gjorde hårinpackning. Men ändå är allt inte färdigt. Jag och Linnea ska åka till Knalleland nu snart och handla det sista som behövs.

Jag tror att det kommer bli en lyckad födelsedags-holywood-maskerad- förfest :)


Så just nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. Fast jag borde nog äta lite frukost innan vi åker.


  

Av Johanna Nilsson - 27 januari 2011 14:39

  

Hej hej!

Har fått en massa ärenden genomförda idag, känns skönt. Nu slipper jag tänka på det mer, gööött!

Tiden går så fruktansvärt sakta just nu. Länktar till Lördag men det känns som om det är hur lång tid som hällst kvar tills dess.

Men min katt är bra på att underhålla nmig emellanåt som tur är. Han gör vad som hällst för att få lite uppmärksamhet, men när man plockar upp honom så blir han bara tjurig. Så jag vet inte riktigt vad han vill igentligen.. Just nu sitter han på en stol brevi mig och bara blänger på mig. Han ser lite läskig ut faktiskt, snart kommer han väll flygandes mot mig.. känner det på mig lite..

Han skrämmde mig i dag på förmiddagen med det miffot. Han skulle upp på strykbrädan, men han är ju så stor och inte alls smidig, så hela strykbrädan vinglade till och det brötade till jätte högt. Jag fattade inte vad det var först, men sen såg jag hur Hamlet satt halvt uppe på strykbrädan och såg förundrad ut. Det är ju roligt att han är inne med mig iaf, men han är ju hel knäpp iblan. Fäller gör han med!!!

Det gör iaf inte Zelle ^^


Av Johanna Nilsson - 26 januari 2011 16:03

HAHAHA! Oh no....  

Av Johanna Nilsson - 26 januari 2011 13:25

  

Det ballade ur.... men jag är super nöjd :D

Av Johanna Nilsson - 26 januari 2011 08:55

  


Idag hade jag glömmt att ställa klockan på morgonen (för jag vill inte vända på dygnet), men ändå vaknade jag 07.59 Ganska coolt :P

Det blev inga muffins bakade igår, jag kollade på handboll ist. Men den matchen sög ju... sverige förlorade stort mot danmark. Så det blir nog muffinsbak idag, woho!

Jag borde börja städa i "festlokalen" snart med. Zelle och jag har ju busat där inne nu dehär lediga dagarna så det ser ju ut som en soptipp. Måste damsuga, damma och städa toaletten innan lördag, woooho..

Springer runnt och letar efter armband/halsband/ringar i hela husen, ska man vara ke$ha måste man ju ha mycket smycken, men det är ju ett ganska stort problem eftersom att jag har inte har mycket sånnt :P så man får ta det man hittar.

Nu sitter jag här igen och vet inte vad jag ska göra och klockan är bara 9. haha!

Men jag ska träffa Becca i eftermiddag som tur är :)


Ovido - Quiz & Flashcards