Mitt liv i Stavanger

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

BakiiiiizzzZzzzz

Av Johanna Nilsson - 17 mars 2013 15:40

Godmorgon
Vaknade av ett sms 12:30 idag.. Hade det inte vart för de så hade jag sovit mkt längre! Sjukt ..
Men det var ju en väldigt bra dag igår! Vi var hemma hos Clara och firade hennes födelsedag. Sen blev det byn, Mexico och Alf. Sjukt kul utekväll! De var längesedan jag var ute på byn, och igår var det på tiden!
Bilderna ärfrån igår. Jag hade på mig mitt nya, fina halsband igår. Ju större desto bättre! Ikke sant? ^^

Men då mår man ju som man förtjänar idag... Segare är snor.
Har satt in en kycklingfilé i ugnen nu, så ska jag bara koka nudlar till. Nom nom nom!

Om 5 dagar kommer Sara !! :D

Hade

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nilsson - 23 juli 2013 19:59


Har vart helt fantastisk! Jag och Daniel var några dagar i Paris (några fantastiska dagar!!!) sen flög vi till Sverige. Där vi bla var i Värmland och Borås :) haha! Jag kan inte riktigt förklara med ord hur bra denna semestern har vart.. Jag är så...

Av Johanna Nilsson - 3 juli 2013 12:08


  Hej hej. Idag fick jag gå hem från jobbet, pga sjukdom.. Kan inte bara allt fungera som det ska?! jag är så trött på att det alltid ska vara någonting som krånlgar. Antingen är det kroppen, eller allt annat runnt omkring. Men det känns jätte ...

Av Johanna Nilsson - 1 juli 2013 16:52

.. och sista arbetsveckan innan semestern!! Jag glädjer mig jätte mycket. Men känns ändå lite stressigt att ha semester.. Allt man ska hinna med, och att hinna med att slappna av innan man måste åka tillbaka till stavanger igen. Jag skulle kanske t...

Av Johanna Nilsson - 28 juni 2013 18:30


Hej hej! Sitter och slappar lite i sängen. Var ute på en spring runda innan, är helt slut.. Haha! Men det var ändå skönt, för det var ett tag sedan man rörde på fläsket. Ikväll var igentligen planen att inte göra någonting. Men efte lite om och men ...

Av Johanna Nilsson - 25 juni 2013 16:06

Hej hej! Kom hem för ca en timma sedan. Nu sitter jag här i köket och väntar på att min "lapskaus" blandning ska bli färdig. Det är typ frysta grönsaker som man ska koka upp. Ganska gott :) Bredvid mig står faktiskt Sara!!! Hon flyttade till Norg...

Ovido - Quiz & Flashcards