Mitt liv i Stavanger

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Dax att skriva lite igen :)

Av Johanna Nilsson - 25 juni 2013 16:06

Hej hej!
Kom hem för ca en timma sedan. Nu sitter jag här i köket och väntar på att min "lapskaus" blandning ska bli färdig.
Det är typ frysta grönsaker som man ska koka upp. Ganska gott :)
Bredvid mig står faktiskt Sara!!! Hon flyttade till Norge/Stavanger i förrgår :D det är jätte kul att ha min svenska Stavanger kompis tillbaka. Hon bor hos mig tills de att hon finner sig eget boende, vilket bara är kul!

Jag däremot har nästan bosatt mig hos min pojkvännen :) eller nej... Men sover aldrig hemma längre, kommer bara hem för att hämt arena kläder eller duscha.vi har dejtat i ett halvår nu, men vart officiellt tillsammans i 2,5 mån :) känner mig jätte lycklig och trivs fruktansvärt mycket bättre i Stavanger nu :)

Om två veckor har jag semester!!! 7/7 åker jag till Daniel som då är i Paris på kurs, så ska vi bo på hotell och turista runt där tre dagar. Sen kommer jag till Borås den 10/7-21 el 22/7.. Hade gärna stannat längre.. Men så kan det gå ibland. Kommer hem en vecka i höst och en veckan vid jul också tänkte jag :) får sprida ut mina dagar över hela året.

Annars rullar livet på :)
Jag är gladare än någonsin men har fortfarande hem längtan, kanske pga att jag snart får komma hem.

Dax för mat :)
Haaaadeeee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nilsson - 23 juli 2013 19:59


Har vart helt fantastisk! Jag och Daniel var några dagar i Paris (några fantastiska dagar!!!) sen flög vi till Sverige. Där vi bla var i Värmland och Borås :) haha! Jag kan inte riktigt förklara med ord hur bra denna semestern har vart.. Jag är så...

Av Johanna Nilsson - 3 juli 2013 12:08


  Hej hej. Idag fick jag gå hem från jobbet, pga sjukdom.. Kan inte bara allt fungera som det ska?! jag är så trött på att det alltid ska vara någonting som krånlgar. Antingen är det kroppen, eller allt annat runnt omkring. Men det känns jätte ...

Av Johanna Nilsson - 1 juli 2013 16:52

.. och sista arbetsveckan innan semestern!! Jag glädjer mig jätte mycket. Men känns ändå lite stressigt att ha semester.. Allt man ska hinna med, och att hinna med att slappna av innan man måste åka tillbaka till stavanger igen. Jag skulle kanske t...

Av Johanna Nilsson - 28 juni 2013 18:30


Hej hej! Sitter och slappar lite i sängen. Var ute på en spring runda innan, är helt slut.. Haha! Men det var ändå skönt, för det var ett tag sedan man rörde på fläsket. Ikväll var igentligen planen att inte göra någonting. Men efte lite om och men ...

Av Johanna Nilsson - 9 april 2013 05:53

Nu var det länge sedan jag skrev ngt här på bloggen. Men jag lever :) mer än vanligt faktiskt. Sara har vart här i över två veckor, vilket var jätte kul!! Nu är de lite tomt i huset... Men jag har ju min type att gå till är livet är ensamt och jo...

Ovido - Quiz & Flashcards