Mitt liv i Stavanger

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Fredags kos

Av Johanna Nilsson - 15 mars 2013 19:45

Hej hej.
Ännu en gång så är det fredag. Haft en bra vecka på jobbet, men har inte hännt ngt speciellt. Nästa vecka blir ännu roligare, för då kommer Sara på fredagen, om exakt en vecka altså! Efter det är det ju påsk och massa ledigt :)
Men vad gör man i Stavanger när man inte jobbar på vardagarna? Det är ju en bra fråga.. Men tur att Sara är här, då blir det skojjigheter hela tiden ^^

Imorgon ska jag först ner på stan för att köpa vin och kanske en klänning. Sen ska jag på Claras 23års fest :) kan bli kul!
Känner för att klä upp mig ordentligt från topp till tå! Ska bara hitta en fin klänning..

Idag är det öppet för att söka utbildningar tills hösten.. Herreguuuuuuud va ska jag söka!!??!?? Såhär lost är typ omöjligt att vara. Jg vet bara att jag vill plugga i Sverige till hösten, hällts något praktiskt/kreativt/kul så att man faktiskt får ett yrke. Och hällts nära Gbg.. Så att de e lätt att komma hem till Borås när man känner för det. Trött på att inte kunna åka hem när jag vill. Ja.... Det är väll bara att börja leta :) har ju en månad på mig..
Är färdig med Norge nu. Vill hem.

Snackade med Becca och Tony i förrgår. Dom var på Wisers och och drack en onsdagsöl. Kändes lite som att jag var där, gjorde mig lite lyckligare för några minuter :) dom är så fina och jag saknar dom!! <3 ses om 4 veckor.


Bilderna är från idag.
Just nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik och ser på elden som fladdrar i spisen :) (jag fryser) haha!
Hade

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nilsson - 23 juli 2013 19:59


Har vart helt fantastisk! Jag och Daniel var några dagar i Paris (några fantastiska dagar!!!) sen flög vi till Sverige. Där vi bla var i Värmland och Borås :) haha! Jag kan inte riktigt förklara med ord hur bra denna semestern har vart.. Jag är så...

Av Johanna Nilsson - 3 juli 2013 12:08


  Hej hej. Idag fick jag gå hem från jobbet, pga sjukdom.. Kan inte bara allt fungera som det ska?! jag är så trött på att det alltid ska vara någonting som krånlgar. Antingen är det kroppen, eller allt annat runnt omkring. Men det känns jätte ...

Av Johanna Nilsson - 1 juli 2013 16:52

.. och sista arbetsveckan innan semestern!! Jag glädjer mig jätte mycket. Men känns ändå lite stressigt att ha semester.. Allt man ska hinna med, och att hinna med att slappna av innan man måste åka tillbaka till stavanger igen. Jag skulle kanske t...

Av Johanna Nilsson - 28 juni 2013 18:30


Hej hej! Sitter och slappar lite i sängen. Var ute på en spring runda innan, är helt slut.. Haha! Men det var ändå skönt, för det var ett tag sedan man rörde på fläsket. Ikväll var igentligen planen att inte göra någonting. Men efte lite om och men ...

Av Johanna Nilsson - 25 juni 2013 16:06

Hej hej! Kom hem för ca en timma sedan. Nu sitter jag här i köket och väntar på att min "lapskaus" blandning ska bli färdig. Det är typ frysta grönsaker som man ska koka upp. Ganska gott :) Bredvid mig står faktiskt Sara!!! Hon flyttade till Norg...

Ovido - Quiz & Flashcards