Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Johanna Nilsson - 2 december 2012 20:45

Har goda och dåliga nyheter om mitt mössprojekt!
Mössan är färdig!!!
MEN det var inte helt smärt fritt... Efter att jag maskade av hela mössan så skulle jag hämta en nål att sy ihop den med. Satte mig tillbaka i sängen och då sa det "pofffh". Och där satt jag med en sticka i låret! Fick naturligt vis panik, det kändes ju som att trycka något genom läder ungefär.. Samma känsla fast det var hud!

Jag drog ut den i ren panik och såg att den var ju nästan 2cm in i benet. Och fan va ont det gjorde..
Fick tag på min mobil medans jag försökte ta mig till badrummet. Kände mig svimfärdig, och då ringde jag Clara. Bara för att någon måste ju hitta mig och jag nu svimmar :p meningar svimmade aldrig.. Haha som tur var.

Men sjukt otäckt. Det var min sista stickning på ett bra tag :p
Gött att ha en mössa imorgon iaf, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards