Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Johanna Nilsson - 11 februari 2013 07:01

Hej hej!
Det är konstigt att när man bestämt sig för att vara nykter och hemma en helg så är man ändå uppe till 08 dagen efter och har sömnbrist. Det var en annan snubbe här i huset som hade efterfest tills 10 på söndagen.. Haha! Jag ligger ju vägg i vägg med vardagsrummet. Så jag fick inte sova mkt den natten. Jag slapp iaf vara med och städa dagen efter :)
Har haft en jätte skön och lugn helg. Börjar få hemlängtan igen, antar att en kommer smygandes när man inte har ngt annat att tänka på. Haha, men det går bra :)
Ska snart hämta lite kaffe som jag precis satte på. Mums.
Idag är det innebandy träning igen, ser jag fram emot. Trotts att jag har träningsvärk överallt efter fredagens gymträning med Clara. Men jag har lite spring i benen, så det ska bli gött. Snart är det ju dax för match igen! Näst, nästa helg! :D

Okej.. Hade :)

Ovido - Quiz & Flashcards