Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Johanna Nilsson - 1 juli 2013 16:52

.. och sista arbetsveckan innan semestern!! Jag glädjer mig jätte mycket. Men känns ändå lite stressigt att ha semester.. Allt man ska hinna med, och att hinna med att slappna av innan man måste åka tillbaka till stavanger igen.

Jag skulle kanske tagit ut tre veckor ist för två känner jag nu. Finns det någonting som heter "semester stress"?


På söndag 7/7 åker jag till köpenhamn- paris :)

Måste mellan landa i köpenhamn... så långt är det lixom inte till paris.. SAS bara ljuger, på tv säger dom att dom har massa direkt flyg och att dom verkligen sattsar på att få ännu fler. Men vadå.. inte änns direkt flyg till Paris? tycker inte jag var så väldigt imponerande iaf..

Men men.. jag kommer ju dit iaf :) Och där finns min kära pojkvänn som väntar på mig! Vi ska försöka se och uppleva hela Paris på fyra dagar, tror du vi lyckas? haha

Sen blir det iaf en tur hem till Sverige/borås. och nästa helg ska jag med Daniel upp till värmland och träffa hanns släkt. Nervööööööst!! ^^


Nu försöker jag bara få tiden att gå fort. Så att jag bara får kommer iväg någon gång.

På jobbet har vi "vannleks uke", vilket betyder "vattenleks vecka". Vilket är väldigt kul :) Där går tiden fort iaf.

n

Nu ska jag äta vårrullar ^^

HADE

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards