Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Johanna Nilsson - 3 juli 2013 12:08


Hej hej.

Idag fick jag gå hem från jobbet, pga sjukdom.. Kan inte bara allt fungera som det ska?! jag är så trött på att det alltid ska vara någonting som krånlgar. Antingen är det kroppen, eller allt annat runnt omkring.

Men det känns jätte skönt att få bädda ner sig i soffan med en varm kaffe och min gos-filt. Önskar bara att min pojkvänn var här och pysslade om mig.. :( Jag MÅ bli frisk tills söndag... orka sitta och snora på ett flyg. VIll ju inte vara sjuk på semestern. Så nu är det dax att kurera mig själv! massa sömn och bra mat tror jag hjälper :)


Ska försöka få igång Sims 2, som jag inte spelar på evigheter! haha jätte kul ju.

Får se om datorn pallar med det, den lever ju sitt eget liv. Vill han inte vara med mer, så stänger han av sig själv. Han är ett riktigt ego ;P


HADE från sjukstugan

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards