Mitt liv i Stavanger

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Johanna Nilsson - 23 juli 2013 19:59

Har vart helt fantastisk!
Jag och Daniel var några dagar i Paris (några fantastiska dagar!!!) sen flög vi till Sverige. Där vi bla var i Värmland och Borås :) haha!
Jag kan inte riktigt förklara med ord hur bra denna semestern har vart.. Jag är så lycklig :) synd att det bara varade i två veckor.

Orkar inte skriva så mkt mer om det, men mina närmaste vet redan mer om resorna. Det är viktigast :)
Ännu en kul grej som ska hända är att jag ska bli sambo! Men min pojkvänn :D förhoppningsvis i nästa vecka, han är i Sverige fortfarande.. Vilket är jätte tråkigt. Inget är roligt utan honom längre. Haha låter löjligt, men jag har nog aldrig vart såhär kär och galen tidigare :) inte på det här sättet iaf ^^ (fjantig jag är..)

Men jag lägger ut lite bilder från semestern iaf. Ska sätta mig nu och skicka efter dom, så att dom hamnar i mitt fotoalbum :)

Ha en fin kväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards